Låt mig vara!

Ibland vill jag faktiskt bara leva mitt liv utan att behöva tänka på hur.
Måste man alltid ha svar på vad man vill i livet eller vad jag tänker.
MÅSTE JAG KONTROLLERA HUR OCH PÅ VAD JAG TÄNKER PÅ!?!

fuck it med samhällets alla krav, vill jag leva mitt liv på ett sätt så gör jag det!
Vill jag låta mina tankar vandra från nutid till dåtid och sedan framtid så är det inget fel med det.
Man måste inte alltid leva i nuet, man måste inte alltid få de jobben man vill ha, man måste inte alltid
leva efter samhällets alla krav.

Jag vill leva och tänka precis hur jag vill, jag tänker inte falla in i en mall som alla passar i bara för
att VISSA tror att samhället blir bättre om alla är lika!

Låt mig leva som jag vill. Låt mig va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0