Mysigt som attan!

Hej allihop!

Jag är hemma idag, helt själv och just nu sitter jag ute och solar mig lite. Pappa och Thereze ska vara borta till i morgon. Jag har inte gjort något idag och det känns bara så skönt, det är bara jag, huset och sjyst (men hög) musik och det kan inte bli mer underbart!

Sen ska jag gå in och göra mig lite kyckling och ris och sen ikväll kommer Erik :D

Hade detta varit för något år sedan hade jag knappt stått ut, jag hade klättrat på väggarna och tänkt "JAG MÅSTE VA MED NÅGON KOMPIS INNAN JAG BLIR IVALID!" men så är det inte nu. Undra om det är ett tecken på mognad, jag måste inte hitta på en massa saker hela tiden utan jag kan vara med mig själv och bara ta det lugnt och ladda inför ännu en hektiskt kommande vecka.

Jag känner att jag inte har något behov att vara med folk bara för att va det, jag är med dem människorna jag tycker om och inte för att dem är Coola/röker/älder osv och det känns så sjukt skönt, jag bryr mig inte om vad andra tycker :D!

Ha en trevlig Lördag! :)

Soo Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0