Hej duudes!

Hej allihopa!
Jaha, nu har det hänt! Jag, Ewelina Andersson, har en blogg!
Att säga det känns konstigt för jag har aldrig kännt ett större behov över att lägga ut inlägg om mig själv eller något liknande men ja vad ska jag säga, tiderna förändras :D

Jag tänkte för någon vecka sedan att jag kanske tycker väldigt mycket saker hela tiden och då poppade ordet blogg upp i mitt huvud. Jag har inte tänkt att vi "VÄRLDENS BÄSTA BLOGGARE" eller liknande, jag bryr mig inte om många läser min blogg eller inte. Jag lägger ut inlägg när jag känner för det och inget annat och jag tänker nog inte heller blogga om smink eller mina senaste modetips om ni trodde det heller.



Jag vill avsluta med att göra lite annons för min kompis Ericas blogg, hon skriver utmärkt och jag älskar den så jag tycker att ni ska kolla den!!  www.ericmartina.blogg.se

Soo Long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0