Heej!

På lördag ska jag hem till vargön :D
Eller kan man säga hem tro, jag menar jag flyttade ju till Kungsbacka i Augusti.
Aja jag ska hem och fira min underbara kusin och mina två bröder!

Jag satt också och tänkte på en grej just nu, man inser ju faktiskt inte vad man förlorar för än man förlorar det!
Jag flyttade ifrån nästan hela min familj och mina vänner för att bo med min pappa. Nu blev det ju inte riktigt som jag tänkt mig men jag saknar min familj och mina vänner.
Tro nu inte fel alla Kungsbackabor som jag lärt känna, jag gillar er med och ni är hel sköna.

Grundtanken till detta är att jag vet inte vad jag ska sakna :P Är det själviskt att säga i Kungsbacka att jag längtar till Vänersborg?

Jag vill till sist bara säga att Jag gillar alla mina vänner och min familj i Vänersborg och jag gillar ALLA mina vänner i Kungsbacka (och min pappa o Nova :) ) bara så ni vet det :D !!!!!

Peace and love!

Soo long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0